Handels betingelser
Har du spørsmål til siden, våres produkter, din ordrestatus eller hjelp til ordre bestilling bes du vennligst kontakte oss via email på mail@e-trekk.no
Ordre bekreftelse
Alle ordrer bekreftes automatisk pr. e-mail. Er det leveringsproblemer vil du bli kontaktet pr. mail innen 1 hverdag. Kan vi ikke oppfylle hele din ordre, kan vi redusere ordrebeløpet tilsvarende. Men vi kan ikke øke ordretotalen ved å tilføye ytterlige ordrelinjer. I så fall må du opprette en ny ordre.
Velger du forsendelse med track & trace, så du kan følge status på din forsendelse ved å klikke på linken som følger i e posten du mottar når din ordre sendes.
Ordrer som betales via bankoverførsel vil være åpne i 10 dager, og blir deretter slettet dersom vi ikke har mottatt betaling.
Betaling
Du har mulighet for å betale direkte med følgende internationale betalingskort. Visa, Visa electron, MasterCard, Maestro and JCB.
Betaler du med betalingskort / Paypal vil betalingen først bli trukket fra din konto ved avsendelse av din ordre fra vårt lager.
Du kan også betale med Paypal. Da Paypal har vesentlig dyrere transaksjonsomkostninger, pålegger vi NOK. 25,- pr. ordre i betalingsgebyr.
Ved betaling via Bankoverførsel / Nettbank, bør betalingen foretas raskes mulig etter at du har lagt inn din bestilling. Betaling skal skje til:
Norge (Sydbank)
Valuta
NOK
Reg No.
6821
Konto No.
9401186
IBAN
DK3968210009401189
Swift:sybkdk22
Betaler du via bankoverførsel, så er det viktig, at du er klar over at ekspedisjon av din ordre først finner sted når betalingen er mottatt.
Pakking & forsendelse
Pakking av din ordre skjer innefor 24 timer etter din betaling er mottatt, og sending av varer skjer daglig. Leveringstid med TNT til Norge er 1- 4 hverdager. Leveringstid er typisk 5 til 10 dager med Post Danmark/Posten Norge.
Vedr. valg av fraktmetode anbefaler vi å få leveret med Postnord / Posten.
Pakke og forsendelsesomkostninger avhenger av verdien av din ordre: Klikk her for at se fragtrater.
Dokumentasjon og bruksveiledning
Det følger bruksanvisning med de relevante produkter. Oftest er denne på engelsk.
Reklamasjon
Vi gir 2 års reklamasjonsrett i henhold til kjøpsloven, dette omfatter fabrikasjons og/eller materialefeil som konstateres ved varens normalt tiltenkte bruk .
Hvis du trenger å klage på et produkt, MÅ du bruke produktets serienummer. Står på boksen. Hvis du IKKE har produktets serienummer, kan en klage IKKE godkjennes.
Merk at levetiden på elektroniske sigaretter samt tilbehør kan ha en begrenset holdbarhets- / bruksperiode, selv under normalt bruk, og at denne perioden kan forkortes ved kraftig eller feil bruk. Den faktiske holdbarhetstiden vil derfor som regel typisk være mindre enn reklamasjonsperioden. Reservedeler som ekstra batteri, fordamperne (atomizeren) har også begrenset holdbarhets- eller bruks periode.
Reklamasjonsdelen dekker ikke feil, skader eller slitasje, direkte eller indirekte oppstått som følge av feil bruk ,dårlig vedlikeholdelse , vold eller sabotasje mot produktet.
Reklamasjon over feil og mangler, som bør oppdages når en mottar varen, skal meddeles oss innenfor raskt tid. Varen kan, etter avtale, returneres for reparasjon, bytte eller kjøprefusjon.
Ved feil, mangler eller evt. manglende leveranse bes du rette henvendelse til mail@e-trekk.no
Garanti
For å imøtekomme en evt. begrenset holdbarhets- / bruksperiode yter e-trekk.no en garanti på 3 mdr. fra ekspedisjonsdatoen på batterier.
e-Trekk.no er den eneste på markedet som tilbyr dette. Ved garanti reklamasjoner bes du rette henvendelse til mail@e-trekk.no. Produkter som bare sendes tilbake vil ikke bli undersøkt eller kreditert.
Hvem har du å gjøre med?
CVR nummer: 39504162
esug.dk af 2018 ApS
Sadelmagerporten 2, Butik 3
2650 Hvidovre
Danmark
Hjelp & spørgsmål
Har du spørsmål til ovenstående eller bruk for hjelp, kontakt oss gjerne på e-trekk via email på mail@e-trekk.no. Spørsmål til hjemmesiden, våres produkter eller hjelp til ordre bestilling bes vennligst foretas via samme metode.